måndag 29 augusti 2011

Självporträtt

Jag föddes den 23 april 1998 och döptes då till Maria Lindeblad.  Jag går i årskurs 7 på Gunnesboskolan. Började på Gunnesboskolan gjorde jag redan när jag var 7 år och har gått här sen dess. Jag är envis, självständig och oftast glad. 
På min fritid spelar jag tennis ungefär hela tiden. Jag har spelat i ca 5 år. Jag spelar alla vardagar och har sedan matcher och tuneringar på helger. När jag inte tränar eller har match umgås jag med mina underbara vänner. När jag var ca 6 år började jag på handboll och har spelat ända tills sen 3 månader sen som jag då valde tennisen före handbollen och slutade i laget. Jag älskar att fotografera och har en egen systemkamera.
Min familj består av en mamma som heter Anna, pappa som heter Per och min två år äldre syster Hanna. Hanna går sitt sista år på Gunnesboskolan detta året. 
I skolan är jag bäst på engelska och matte. 
Här är lite smakprov på lite bilder jag tagit med min systemkamera! Love it.

1 kommentar:

  1. Trevlig och intressant presentation! Härligt foto!

    En sak finns det att rätta:
    ...jag har spelat ända tills för tre månader sen när jag...

    SvaraRadera