torsdag 29 november 2012

Reflektion kring Tutankhamunutställningen


                         P                                                                    
Jag tyckte utställningen var intressant och jag lärde mig mycket nytt som jag inte visste. Den var coolt uppbyggd och var som sagt väldigt lärorik med mycket information och bilder/statyer. 

M
Det var lite segt att gå så länge utan paus. Det slutade med att på slutet kunde man inte vara lika fokuserad och det var väldigt mycket information man behövde ta in. Det är svårt att komma ihåg allting eftersom jag inte hade något att anteckna på. 

I
Det var en som sagt intressant utställning som var något helt nytt. Det var kul att man använde sig av mer än ett sinne. 

1 kommentar:

  1. Intressant reflektion du har skrivit. Jag gillade också uppläget med bio och hörlurar.Jag tyckte där var mycket att kolla på, tänk vilken kunskap de hade redan på den tiden.

    SvaraRadera