måndag 24 september 2012

Träningsdagbok v.39

Måndag 24/9
Idag hade jag ett pass tennis på 1,5h. Vi körde mest hålla igång bollen cross och sedan byta riktning på bollen. Vi körde även lite poängspel i slutet. En bra träning!

Tisdag 25/9
På idrotten sprang jag Gunnesborundan vilket kändes väldigt bra. Jag sprang lite snabbare denna gången än förra gången.

Träningen fortsatte sedan. Jag cyklade iväg till tennisen och gjorde fystester. Bl.a armhävningar, både smala och axelbreda. Körde även plankan och lite andra saker. Armhävningar gick bra men plankan gick inte så väldans bra. Har inte tränat magen och ryggen så värst mycket under sommaren och det kan vara orsaken till varför jag kände mig så tung idag.

Jag körde sedan en timme tennis efter fysen vilket inte gick jätte bra eftersom vi alla var väldigt trötta efter testerna. Därför valde vår tränare att köra lite dubbelövningar som verkligen kan underlätta när man är lite trött i benen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar