onsdag 4 juni 2014

PMI Matte

P: Matten i 9an har varit bra och utmanande för min del. Jag har lyckats med det jag velat lyckas med. Det har varit bra att vi har delat upp oss i grupper eftersom jag tyckte det var lite för lätt och grundläggande förr. Man har fått mer tid att visa vad man kan, inte bara på prov vilket jag tycker är en framgång. En bra sak för mig var ju att det gick bra på NP.

M: Ibland har det varit lite för flummigt och vart man ligger någonstans. Det blir lättare för eleverna ifall man ibland skriver på Unikum lite kort och berättar vad man ska göra bättre m.m. I vår grupp så tycker jag det är lite för mycket skillnader. Vissa ligger på en annan nivå vilket gör det svårt för dessa kanske när du går igenom väldigt komplicerade saker som kanske bara fem stycken i klassen borde lära sig.

I: Nu är jag förberedd för gymnasiet, kanske lite för förberedd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar